Delavnica "Principi AEIOU voditeljstva v času krize"

April
2020
22
Delavnico je vodila mag. Sonja Klopčič. Oba dela spletne interaktivne delavnice "Principi AEIOU voditeljstva v času krize" sta vključevala vsebinsko predstavitev in aktivno sodelovanje z udeleženci. Prvega dela delavnice se je udeležilo 23, drugega pa 18 udeležencev (vodstvenih kadrov) partnerjev KOC in zunanjih udeležencev.
PRVI DEL DELAVNICE

Prvi del delavnice, 17. aprila, je bil razdeljen na tri vsebinska področja, kjer so imeli udeleženci čas za lasten premislek o vsebinah:

1.    PODPORA ZAPOSLENIM  
  • Kako podpirajo, spodbujajo, navdihujejo sodelavce?
  • Kako krepijo blagovno znamko podjetja in znamko delodajalca?
  • Kaj lahko v prihodnosti še storijo za svoje sodelavce? 
  • Kdo jim pri tem lahko pomaga?
"Ljudje na prvem mestu: gradim srčne povezave."

2.    POSLANSTVO
  • Kje iščemjo in najdejo motivacijo za svoje delo?
  • Zakaj naše podjetje obstaja?
  • Kaj je smisel našega dela?
  • Kaj nam prižiga notranje sonce in daje življenjsko energijo?
  • Kako ustvarjamo vrednost za kupce?
  • Kako poslanstvo razumejo sodelavci?
  • Kako se to izkazuje pri naših odločitvah in dejanjih?
  • Kako povečujemo priložnost za gradnjo zaupanja s kupci in drugimi poslovnimi partnerji?
"Poslanstvo: notranje sonce in življenjska energija."

3.    ZAGOTAVLJANJE LIKVIDNOSTI
  • Katere spremembe se dogajajo pri naših kupcih?
  • Katere nove potrebe nastajajo?
  • Kaj se dogaja z našimi ključnimi dobavitelji?
  • Kako bomo urejali obveznosti do njih?
  • Kakšni so možni scenariji gibanja naše prodaje v naslednjih 6. mesecih?
  • Kaj še lahko naredimo na področju digitalizacije?
"Ljudje so srce, denar pa je kri podjetja."

Zaključne misli udeležencev so bile:
  • Vrednost za stranke bo jutri drugačna.
  • Med ključnimi mislimi, so bili na delavnicii izpostavljeni naslednji vidiki:
  • Pred nami je velik izziv – marsikdo se ne zaveda, da ta svet jutri bo zagotovo drugačen.
  • Kar je bilo včeraj »deal maker«, bo lahko jutri »deal breaker«
  • V času korona krize bodo določene stvari postale logične čez noč.
  • Kje bo dodana vrednost jutri za kupca
  • Kako skomunicirati prilagajanje, ki nam sledi v prihodnosti?
In nazadnje, a nenazadnje je bilo postavljeno tudi vprašanje
  • Kako vodje poskrbimo za sebe?

PROGRAM DELAVNICE >

DELOVNI LISTI >
 

DRUGI DEL DELAVNICE

Drugi del delavnice, 22. aprila, je bil razdeljen na dve vsebinski področji. Udeleženci so bili tekom dogodka večkrat povabljeni za premislek in samorefleksijo ter podajanje lastnih misli.

3 VIDIKI ZAKAJ JE POTREBNA PREOBRAZBA VODENJA
  1. Ljudje se razvijajo kot posamezniki– v zadnjih 100 letih se je IQ povišal za 30% (povprečen človek danes po znanju presega 89% največjih znanstvenikov izpred 100 let)
  2. Skupnost se razvija - raste segment kreativcev (Predstavljajo najhitreje rastoči segment populacije – 26% vsega prebivalstva. Cenijo enostavnost / trajnost / duhovnost in družbeno ozaveščenost. To zahtevajo od ponudnikov in od vodij)
  3. Čedalje več je polarizironsti , ki jo moramo presegati (Newtnov svet / Kvantni svet; Nadziranje / Prepuščanje toku; Individualno / Povezovanje z drugimi; Navidezno / Vredno; Akcija / Koncentracija; Tekmovanje / Sodelovanje; Ego / Skupnost; Vodenje s prisilo / Vodenje z ljubeznijo).

5 DIMENZIJ SODOBNEGA VODITELJSTVA AEIOU
usklajenih s trajnostnimi načeli Združenih narodov
  1. Z odnosi povezujemo, podpiramo partnerstvo.
  2. S poslanstvom podpiramo ljudi.
  3. Z ekosistemom podpiramo planet.
  4. Z blaginjo podpiramo napredek za vse.
  5. Z zavestjo podpiramo notranjo motivacijo in mir.

ZANIMIVO IN KORISTNO
  • Pomen pohvale.
    • 2.7 x več moramo pohvaliti kot podati kritiko.
  • Pomen humorja.
    • Vliva optimizem, spodbuja sodelovanje, pozitivno samorefleksijo.
  • Pomen in struktura naših misi čez dan.  
    • Na dan imamo 60.000 misli - 90% se jih ponavlja – 96% od teh jih je negativnih.
    • 1% izboljšanja misli vsak teden = 165% boljši rezultat na koncu leta.
    • 1% poslabšanja misli vsak teden = 6o% slabši rezultat na koncu leta.
  • Pomen strukture organizacij.
    • Organizacije so kvantni sistemi. Delujejo po načelih kvantne zakonitosti, ki pravi, da je vse mogoče. Kvantni sistemi se znajo sami zorganizirati in se obnašajo kot živi organizmi. Ko začnemo nad takšnimi sistemi izvajati kontrolo se začnejo obnašati nektrolirano. Ljudje mislimo, da moramo vse predvideti. Vendar prav koronakriza nam je pokazala, da je to nemogoče, da vsega ne moramo kontrolirati.
VPRAŠANJA ZA REFLEKSIJO
  • Kaj mi pomeni odnos in kaj zaupanje? Kako razumem zaupanje? Kako doživljam zaupanje v odnosih? Se zaupanje rodi v srcu ali v glavi? S kakšnim simbolom / sliko bi predstavil/a zaupanje?
  • Česa nas je strah na osebnem in česa na svetovnem nivoju? Ali so strahovi podobni? Kaj lahko spremenimo?
  • Kaj je moje poslanstvo? Kaj je moj največji potencial?
  • Vodenje v času izolacije? Kako naprej?
NALOGA ZA ZAKLJUČEK oziroma za PRIHODNOST

Preverite svojo vizijo in strategijo s 4P siti:
  • Ljudje (People) – kaj bodo od tega imeli ljudje (sodelavci, kupci, dobavitelji….)
  • Poslanstvo – zakaj prav taka vizija in strategija, kaj želimo doseči, kakšno sled pustiti?
  • Planet – kakšen vpliv bo to imelo na planet danes in v prihodnosti?
  • Profit – zakaj je pomemben profit, kam ga investiramo, kaj imajo od tega ljudje in planet?
 

Deset usmeritev AEIOU voditeljstva v času Koronavirusa >

 
Copyright 2020 KOC INOVATIS | Pogoji poslovanja
Oblikovanje spletne strani MMstudio