22
Oktober
2020
Skupno usposabljanje z delavnicama v dveh sklopih
Spletna delavnica

Stranke so ozaveščene – kako zgradimo zaupanje v prodaji

Spoštovani partnerji!

Za vas smo pripravili vrhunsko interaktivno spletno usposabljanje
STRANKE SO OZAVEŠČENE – KAKO ZGRADIMO ZAUPANJE V PRODAJI,
ki temelji na principih čustveno inteligentne in situacijsko prilagodljive komunikacije.


NAMEN USPOSABLJANJA

je v razumevanju sprememb v načinu dela s strankami, ki zahteva od prodajnikov, da razumejo in v praksi uporabljajo učinkovite komunikacijske tehnike in pristope. Osnova je pozitivna komunikacija = aktivna komunikacija, ki temelji na učinkoviti uporabi naprednih komunikacijskih tehnik.


TERMINA DELAVNIC

Usposabljanje je razdeljeno na 3 vsebinske sklope

SKLOP 1 - interaktivna spletna delavnica 1

Četrtek, 15. oktober 2020, od 10.00 do 12.00
 
Moč zaupanja v prodaji in ključni gradniki učinkovite  komunikacije s strankami

SKLOP 2 - interaktivna spletna delavnica 2

Četrtek, 22. oktober 2020, od 10.00 do 12.00
 
Situacijsko prilagodljivo komunikacija + spremenjene nakupne navade generacij in različni pristopi v prodaji

SKLOP 3 - posnetek predavanja z naslovom

Učinkovita telefonska in email komunikacija
 
Povezavo do posnetka predavanja boste prejeli po elektronski pošti in si ga boste lahko ogledali kadarkoli, s komerkoli in iz katerokoli naprave po vaši presoji.
 

VSEBINA DELAVNIC

SKLOP 1
Četrtek, 15. oktober 2020, od 10.00 do 12.00


Prva praktična spletna delavnica bo osredotočena na prepoznavanje in prilagajanje načina komunikacije na podlagi vedenjskih stilov strank/dobaviteljev, pregledu najnovejših trendov in smernic v prodaji, izmenjavi lastnih pogledov na trenutne prodajne izzive ter izmenjavi koristnih nasvetov in konkretnih namigov za učinkovito komunikacijo s strankami.

Izvajalec, mag. Bojan Krajnc, bo odgovoril na naslednja aktualna vprašanja in se dotaknil naslednjih aktualnih tem:
  • Kakšen je vpliv COVIDA na prodajo?
  • Kateri so temelji digitalne prodaje in kakšen je vpliv digitalne tehnologije na prodajo?
  • 5 načinov, ki jih je smiselno narediti v  prodaji za več prodajnih priložnosti in izplena.
  • Katera je ključna odgovornost prodajnika, ki želi obdržati  stranke na dolgi rok?
  • Je čas klasične »F2F« prodaje res mimo?
  • Zakaj je transformacijski (interaktivni) model prodaje naenkrat postal zelo aktualen in uporaben?
  • Ali je lahko ROR > ROI?
  • Model 7 P minus – ubijalci in pasti učinkovite komunikacije s strankami + MODEL 7 P plus  - gradniki učinkovite komunikacije s strankami.
  • Analiza 6-ih vprašanj, ki si jih vaše stranke pogosto zastavijo.
  • Formula zaupanja: kdo so gradniki in ubijalci medsebojnega zaupanja,  kaj lahko vi naredite za to, da vam stranka dolgoročno zaupa, in čemu se je priporočljivo izogniti:
    • Ali je zaupanje v prodaji danes bolj pomembno z vidika strank, kot je bilo pred letom dni?
    • Kaj pomeni za stranko, da zaupa svojemu ponudniku?
    • Močan odnos s stranko = CAR.
    • Ali je poslovnim kupcem osebna obravnava enako pomembno kot izdelki in storitve, ki jih kupujejo?
  • Kakšna »faca« ste? Branje z obraza -  osnovne veščine branja z obraza vam omogočajo v nekaj sekundah ugotoviti, kako hitro se oseba odloča, koliko in kakšne informacije potrebuje za odločitev.
  • Tudi telo govori - neverbalna komunikacija: največje in najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v  prodajni komunikaciji, prodajnih/nabavnih pogajanjih in pri zaključevanju.

SKLOP 2
Četrtek, 22. oktober 2020, od 10.00 do 12.00


Druga spletna delavnica bo obravnavala spremenjene nakupne navade generacij in posledično različne možne pristope v prodaji.
  • Prepoznavanje in prilagajanje načina komunikacije na podlagi vedenjskih stilov strank/dobaviteljev.
    • Interpretacija rezultatov.
    • Konkretne usmeritve in nasveti za vsakdanjo komunikacijo.
  • Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na stranko:
    • 50 močnih besed, ki v komunikaciji dokazano delujejo!
    • Prepovedane  besede v komunikaciji in pri reševanju zahtevnih situacij - komunikacijski dril reformuliranja negativnih besed v pozitivne besede.
  • Spoznajte svojo stranko skozi medgeneracijsko prizmo:
    • Značilnosti BB, X, Y in Z generacij, ki so relevantne za prodajo.
    • Različne vrednote in motivacijski vzvodi posamičnih generacij, ki vplivajo na način odločanja in nakupovanja.
  • Prodaja je umetnost, znanost in igra v medgeneracijski potrošnji:
    • Kako različna pričakovanja generacij in spremenjene nakupne navade vplivajo na današnjo prodajo?
    • Ključne značilnosti nakupnih navad generacij – kako se lotijo nakupovanja?
    • Kakšni prodajni pristopi torej delujejo? Prodajni »triki« in usmeritve za posamično generacijo.
    • Priporočljivi komunikacijski kanali in orodja glede na generacijo.

PREDSTAVITEV PREDAVATELA


Mag. Bojan Krajnc ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.

Je višji predavatelj in nosilec na Doba fakulteti in Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodajno-nabavna veriga, prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga. Na Ekonomski-poslovni fakulteti Maribor predava s področja uvajanja CRM poslovnih rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak, na dodiplomski in podiplomski študijski usmerivi e-poslovanje.

Kot prodajni trener in poslovni svetovalec sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji v Sloveniji in tujini, kot so Addiko Bank, Sberbank, Kolektor Etra, Impol, Cetis, Roto, Prangl, Messer, Mikro + Polo, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Mazda Slovenija, ZZZS, Zavarovalnica Sava, Zavarovalnica Grawe, Zavarovalnica Generali, Lek Veterina, Intercet, BDM Club, MOL Slovenija, Amstaf Gmbh in drugi.

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.

      
INFORMACIJE ZA PRIJAVE

Dogodek je brezplačen z obvezno prijavo do ponedeljka, 12. oktobra 2020 do 13.00 ure.

S prijavo se zavezujete k udeležbi na obeh terminih sklopov 1 in 2. 

Zaradi boljše komunikacije na e-usposabljanju od udeležencev pričakujemo, da imajo ves čas vklopljeno kamero.

Spletno povezavo do usposabljanja vam bomo posredovali nekaj dni pred začetkom izvedbe.


Vljudno vabljeni!
Prijava
Podatki o podjetju
Kontaktne osebe
Copyright 2020 KOC INOVATIS | Pogoji poslovanja
Oblikovanje spletne strani MMstudio